سلام معاینه لگنی چجوریه و کی انجام میشه ؟

۳ پاسخ

من ۳۸ هفته ام ولی معاینه نکرده دکتره چیزی ام بهم نگفت ک میتونم طبیعی زایمان کنم یا ن

بله معاینه لگنی درد داره البته اگه خودتو شل بگیری زیاد حس نمیکنی من که خودمو سفت گرفته بودم خیلی دردم اومد

تو هفته ۳۶، ۳۷ برای من انجام داد دکتر

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان فندق کوچولو💙 مامان فندق کوچولو💙 ۹ ماهگی
مامان توتو مامان توتو ۲ ماهگی
مامان کلوچه🍪👶🏻 مامان کلوچه🍪👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان الی جون مامان الی جون هفته سی‌وهفتم بارداری