معاینه ی لگن چجوریه و کی انجام میشه؟

۵ پاسخ

من از ۳۳ هفته بخاطر انقباض دارم معاینه میشم ، درد نداره ، دوتا انگشت و ژل میزنن معاینه میکنن ، البته معاینه تحریکی یه کوچولو درد داره

از هفته ی ۳۸ نگران نباش چیز خاصی نیست

من ۳۷ هفته معاینه شدم و اصلا برای من درد نداشت تو گهواره آدم میترسونن

با دو انگشت انجام میشه از ۳۸ هفته بعبد

از ۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان کوکی💙 مامان کوکی💙 ۱ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۴ ماهگی
مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 ۱ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد