این آزمایش همه چی نرماله؟قندم قبلا ۱۱۰ یود آلان.شده ۷۳ خوبه یا افت قنده؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من ان تی رو رفتم پیش کریم قاسمی
بد نبود

آدرسش کجاس؟ کارش خوبه؟

خوش به سعادت چیکار کردی اومد پایین؟

حالا من قبلا رعایت میکردم از وقتی گف قند نداری دگ شورشو دراوردم😂😂😂

بنظرم خوب باشه

چکار کردید قندتون آوند پایین بعد چند وقت آزمایش دادی

کدوم آزمایشگاه و سونو رفتی؟

من قندم لب مرزه😖

آره همه چی نرماله خداروشکر، قندتم خوبه، چیکار کردی قندت اومد پایین؟

چجوری قندت رو اودی پایین منم قندم خیلی بالاست

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری