سلام بچه ها داشتن ترشح تو هفته ای من طبیعیه؟
یکم زیاد بود

۴ پاسخ

من داشتم و دارم اما بازم نگا کن چجوریه بو و رنگ خواصی نداشته باشه

منم دارم…

من دارم چند روزه

من ک همش دارم

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سامیارپارساآیسا مامان سامیارپارساآیسا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان دیار مامان مامان دیار ۲ سالگی