۹ پاسخ

دیفن هیدرامین اشکال ندارد خود دکتر زنان زایمان بهم داد

نه دیفین نمیتونی بخوری فقط میتونی قرقره کنی

دیفن هیدرامین ساده میشه اگه مجبورشدی
کامپاند نباشه هاا

دیفن رو باید قرقره بکنی و تف کنی ، مگر اینکه دیگه توی شرایطی دکتر بهت بده بگه بخور

اره دیفن ساده بخور .من اوایل بارداریم سرماخوردم دیفن ساده دکتر داد بهم.هم قرقره میکردم هم میخوردم

باید قرقره کنی نه بخوری
خودتو با سوپ و آبمیوه و آبجوش عسلو لیمو خوب کن هر چیزی ریسکه مراقب باش

دیفن هیدارمین ساده بخور اشکالی نداره

دیفین نمیشه اصلا البته دکتر من گفت

استامینوفن ساده

سوال های مرتبط

مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخترم پناه
🩷 مامان دخترم پناه 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 هفته سی‌وسوم بارداری