سلام شیر خشک اپتامیل چنده کسی جدیدا خریده ؟؟

۴ پاسخ

من امروز رفتم بگیرم گفت بدون کدملی نمیشه
چیکار کنم به نظرتون

ازاد ۲۱۰ یا ۲۱۲ هست

من تازه خریدم دویست و ده هزار

با سهمیه ۱۵۳ خریدیم

سوال های مرتبط

مامان "دلسا🫀و"مهوا🌙 مامان "دلسا🫀و"مهوا🌙 ۱ ماهگی
مامان قند مامان قند ۳ ماهگی
مامان ترانه مامان ترانه روزهای ابتدایی تولد
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری