ماه آخر میشه از پودر موبر استفاده کرد ؟

۸ پاسخ

من همیشه استفاده میکنم عالیه مخصوصا این ماه اخر ک ن دید داری نفسم بالا نمیاد میزنی و تمام

چی بگم برای خرید این پودر نحوه مصرفشم بگید لطفا من با ژیلت خودمو زخمی میکنم چون دید ندارم

من از اول از موبر نوره استفاده میکنم هیچ مشکلی هم نداره

از بیست هفته ماه چهارم ببعد میشه استفاده کنید من از دکترم پرسیدم گفت در صورت که سیب سلامت داشته باشه مشکلی نیست میتونید استفاده کنید فقط مواظب باشید داخل واژن استفاده نشود

من از دکترم پرسیدم گف میشه استفاده کنی
استفاده کردم خوب بود

من چندبار اوایل استفاده کردم الان باز از ژیلت ولی هی دارم خودم رو زخمی میکنم .اینبار دیگه می‌خوام از پودر استفاده کنم

من از اول بارداری تا الان فقط از موبر (نوره ) استفاده کردم

من اونروز استفاده کردم حساسیت هم نکردم

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه قندی مامان جوجه قندی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان shahan مامان shahan روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری