شما ۱۷ هفته رفتید انومالی یا ۱۸؟

۱۳ پاسخ

من ۲۰ رفتم ک قشنگ جون بگیره همه چی مشخص باشه و راضیم از تصمیمم

من نوزده هفته و دو روز

۱۸ میرم

۱۷ هفته و ۴ روز

من میشم ۱۸هفته و ۶روز وقت گرفتم

۱۸هفته بهترین وقتشه من ۱۸هفته و دو روز رفتم انتی هم ۱۲و ۲روز

دکترم ک گفته ۱۷هفته‌و‌سه‌روز

۱۸هفنه

17هفته 1روز

چرا باید حتما 18هفته و 3روز رفت
اگه 18هفته دقیق بریم نمیشه ؟

دکتر بمن گفت ۱۸هفته
۵شنبه ۱۸میشم میرم
حتما باید ۱۸هفته و سه روز رفت؟؟؟

من فردا نوبت گرفتم که میشم ۱۸ هفته و ۳ روز

۱۸هفته و ۳روز

سوال های مرتبط

مامان نارنگیا🍊 مامان نارنگیا🍊 هفته سی‌وپنجم بارداری