من دوران ج ن گ خیلی برام زجر آور بود چون موندیم تهران و هیچ جا نرفتیم شهر خالی بود من خیلی حالم بد شده بود خلوتی شهر دیوونم کرده بود
الانم اصلا دوست ندارم ج ن گ بشه .فقط میخوام یه اتفاقی بیفته که همه ادما خوشحال بشن و رفاه و آرامش داشته باشن 🙂
خب خداروشکر فعلا از ج ن گ خبری نیست ولی یه چیزی گفت الان بی بی سی ترسیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.