تب
فرزندپروری
کودکان

۲ پاسخ

من دوران ج ن گ خیلی برام زجر آور بود چون موندیم تهران و هیچ جا نرفتیم شهر خالی بود من خیلی حالم بد شده بود خلوتی شهر دیوونم کرده بود
الانم اصلا دوست ندارم ج ن گ بشه .فقط میخوام یه اتفاقی بیفته که همه ادما خوشحال بشن و رفاه و آرامش داشته باشن 🙂

خب خداروشکر فعلا از ج ن گ خبری نیست ولی یه چیزی گفت الان بی بی سی ترسیدم

سوال های مرتبط

مامان خورشید آتشین مامان خورشید آتشین ۶ سالگی