۹ پاسخ

ای خداا😍😍حتما همش اسمتو از زبون بقیه شنیده که به اسم صدات میکنه پسر من به باباش همش میگه باباجون یعنی تو بدترین شرایط جون از دهنش نمیفته😶 چون من همیشه باباشو باباجون خطاب میکنم

او خوداااا تلسجوسجدقح حوفحیلیجست🥺

پسرم من اسممو بلد نیست میگه ماینی مانی ما ماما😂😂🥹❤

پسر منم باباشو با اسم صدا میزنه انقدم باحال میگه🤦🏻‍♀️😂

بچه من بهم میگ فاطی 🤣

پسر منم شوهرم میگه تو بچه کی هستی میگه بابابزرگ
میگه پس مامانت بچه کیه میگه بچه توعه😂😂😂😂

دختر من باباشو به اسم صدا میکنه اما منو میگه مامانی

حتما بابابزرگش گفته پسر منی 😅

دختر منم اسممو میگه اصلا مامان نمیگه

سوال های مرتبط

مامان گل نازم🌼 مامان گل نازم🌼 ۲ سالگی
سلام خانما خوبین.. من چند وقته خواهرم فوت کرده حالم اصلا خوب نیست هر چقدرم هم خودمو خوب نشون میدم بازم تو دلم اشوبه داغونم قلبم هزار تیکه شده💔❤️‍🩹اصلا باورم نمیشه خواهرم دیگه نیست تک و تنها شدم همش حس میکنم داره زندگیشو میکنه و زندس 😭💔ولی وقتی یادم میاد یهویی حالم بد میشه حس میکنم سرم سنگین میشه انگار سرم داره منفجر میشه یا اینکه قلبم از سینم میخواد بزنه بیرون حس میکنم میخوام سکته کنم این حالتا بهم دست میده چیکار کنم یکم حالم بهتر میشه هر چقد خودمو سرگرم میکنم بازم بی فایدس دیگه حال حوصله هیچی و هیچکس و ندارم هیچ جا نمیرم هر جا هم اگ برم سریع میام خونه دلم نمیخواد اصلا بیرون واستم همش میگم کی میریم خونه به خونه زندگیم نمیتونم مثل قبل برسم خیلی حالم بده خیلی دلتنگ خواهرمم خیلی 😭😭چیکار کنم یکم حالم بهتر بشه حتی اشکم دیگ نمیاد حس میکنم اشکام خشک شده 😭😭💔❤️‍🩹#فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری #پوشک شیر خشک فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
مامان 🦦فـنـــــدُق🦦 مامان 🦦فـنـــــدُق🦦 ۲ سالگی
بچه‌ها یه چیزی بگم؟ نمیدونم ممکنه ناراحت شن بعضیا یا هرچی ولی واقعا از روی دلسوزیه...من از دیشب حالم بده با بعضی از تاپیکایی که تو گهواره دیدم

چرا وقتی وضع مالی خوبی ندارید میزارید بچه‌هاتون بشن دوتا یا سه تا؟ بلد نیستید جلوگیری کنید یا چی؟ اگه دلتون بچه میخواد خب همون یکی کافیه...
یا اگه مثلا شوهرتون بداخلاقه...خیانتکاره...دست بزن داره چجوری میزاری این همه بچه گیرت بیاد که روحیش تو بزرگسالی آسیب ببینه ... یه خانمه دیشب بود تو خونش دستشویی و‌حمام نداشت باورتون میشه؟ چرا باید بزاری چهارتا بچه گیرت بیاد...مشکل دستشویی و حمامشون که از واجباته قراره چجوری حل شه واقعا؟ بعدم بچش بستری شه بخاطر عفونت ریه و سرماخوردگی...چقدر دیشب بخاطر دل این بچه من گریه کردم 😭😭

فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری