۱۳ پاسخ

میبری دسشویی انقد طول میکشه تو دسشویی تا جیششونو کنن

مولتی یامکمل چی میدی گلم

شاید داره دندون در میاره که بی اشتها شده

غذا نمی خواره ؟
ماشالله خیلی تپله که

قانون اول پوشک گرفتن اینه که بچه رو باید از شیر بگیری بعد از پوشک بگیری..‌بچه ای که شیر میخوره زیاد جیش میکنه ..

براپوشک بعد از دوونیم سالگی تلاش کن زوده الان

چون هنوز موقش نشده امادگی نداره مخصوصا پسریچه
من تا نشه ۲.۵ فکر از پوشک گرفتن نمیکنم

من دخترمو ٥روزه ازسينه جداكردم خوراكش خيلي خوب شده فقط اخلاقش🥲

یکم آب بگیر رو پاهاش جیش می‌کنه یا رو بدنش قسمت ممنوعه آب بریز جیشش میاد

ماشالله چ تپل هس

میتونی شیر رو قطع کنی بیوفته رو غذا

الان واسه از پوشک گرفتن خیلی زود اصلا عجله نکن ، اگه غذا خوب نمیخوره از شیر بگیرش منم احتمال زیاد این ماه بگیرم
گرچه فقط شبا قبل خواب میخوره

ممه رو قطع کن بذار غذا خور بشه پسر منم همین بود ....
از پوشک هم که زوده بگیری

الان زوده واسه دستشویی گناه داره

سوال های مرتبط