سلام مامانا شیر خشک خوبه یا شیر مادر؟؟؟

۸ پاسخ

شیر خشک بهتره چون تمام ویتامینایی که بچه باید بگیره رو داره شیر مادر قدیم خوب بود که تغزیه ها خوب بود الان جز نفخ برای بچه چیزی نداره .. فقط چند روز اول که اغوزه بچع شیر مادر بخوره بهتره

عزیزم برای کسی که خودش شیر داره قطعا شیر مادر اما کسی که شیرش کافی نیس شیرخشک خیلی بهتر از گرسنگی خوردن بچس

شیر مادر ولی درصورتی که سیرنشه شیر خشک هم خوبه

صدرصد شیرخشک 😅

هیچ کدوم بد نیستن هرکدوم به طریقی خوبه

ممنون از مامانا ی باهوش 💅🏻💋💖

جفتش خوبه

قطعا شیر مادر

سوال های مرتبط

مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان ساحل و سهیل 🤍 مامان ساحل و سهیل 🤍 ۱۳ ماهگی