خانما اول بارداری ترشح داشتن طبیعی یا نه ؟

۷ پاسخ

اره عزیزم

آره من از اول داشتم هنوزم دارم
روزی صد بار لباس زیر چک میکنم همش فک میکنم نکنه چیز بدی بیاد🥴

اره گلم

ممنون

کاملت طبیعی

بله بی رنگ وبی بو

اره عزیزم طبیعیه مثل حالت پریودی بود مال من یهو ازم میریخت

سوال های مرتبط

مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته سی‌وپنجم بارداری