مامانا کسی نبوده دخترش چسبندگی واژن داشته باشه؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

دختر منم داشت پماد زدم خوب شد دیگه دوباره نمیدونم برگشته چسبندگیش یا ن

چی‌هس چطور هس دکتر من نگاه نمیکنه

آره دختر من داشت دکتر پماد داد زدم باز شد دوباره بسته شده

دخترمن داشت عزیزم دکتر خودش باز کرد ی پمادم داد ک اگر بسته شد بزنم ک دیگ بسته نشد

چی هست ؟
من دکتر یبار بردم نگاه کرد گفت نداره

چرا عزیزم دختر من داشت دکتر پماد داد زدم خوب شد الان هم با ویتامین آ چشمی روزی ۲ بار چرب میکنم که بسته نشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۷ ماهگی