سلام خانوما کسی اینجا دکتر نوشین اشراقی میشناسه؟

۲ پاسخ

منم پیششون غربالگری ها و آمنیوسنتز انجام دادم، دکتر خوبیه ولی کلا قیمت کارشون زیاده، سونوی رشد بیرون ۶۰۰ تومنه ایشون در مطب ۱۱۰۰ می گیرن، چون پریناتولوژیست هستن

من میشناسم چرا

سوال های مرتبط

مامان خدا هرچی بخواد مامان خدا هرچی بخواد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری