دکتر نوشین نظری چطوره؟

۲ پاسخ

دکتر خیلی خوبیه صبور و مهربونه

سلام به نتیجه ای رسیده در موردنوشین نظری؟ من امروز رفتم پیش زنده دل خوب نبود نظری هم بیمارستان واسه خرداد وقت داشت . مطبش برم زودتروقت میده؟

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری