خیلی هوس چی پلت سرکه ای کردم میتونم بخورم؟

۱۷ پاسخ

اره بابا بخور نوش جونت

منی که همش هوس چیپس و پفک میکنم🫠😩

چه سوالایی میپرسید
خب بخور
سم که نیست
سالمم نیست

من که همه چی میخورم ولی زیاده روی نمیکنم

من هرروز میخورم

منم دیشب یه بسته خوردم😂😂
فعلا که سالمم

در حد رفع هوس ولی زیاد نخور ک همش سرخ کردنی و سرکه اس .خوب نیست تو دوره بارداری

من همین الان یه بسته خوردم😶

بخور

اره بخور

چقدر منی😂
نمیدونم خوبه یا نه ولی من خوردم باز میخوای بپرس از دکترت

چندتا دونه بخور

خیلی نخور
کمش ضرری نداره
منم خوردم قبلا😂

در حد رفع هوس بخور

بقول

من الان خوردم
بخور خیلی نخور

ارع نوش جونت عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ام بارداری
مامان تربچه مامان تربچه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجو 🐣 مامان جوجو 🐣 هفته بیست‌وششم بارداری