سلام خانوما سنو رشد دادم خوبه همچی؟

تصویر
۵ پاسخ

اره میگفت🥹♥️خداروشکر بقیه چیزا خوبه

یعنی بنظرتون اب دورش کمه؟؟

وزنش خوبه..
سفالیک هست
آب دورش نگفت کمه؟

اره خوبه.من ۳۰ هفته سونو رفتم ۱۴۴۷بود

هم هفته ایم دقیقا

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلار🫀 مامان ایلار🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی💙💫 مامان تو دلی💙💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریان👼🍼🧿 مامان ریان👼🍼🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی