۳ پاسخ

من پدیا بست ۱۰۰۰ میدم شنبه تا چهارشنبه هر هفته

پدیا بست خوبه

من پدیا بست میدم دکترش گفت ۲۰ روز درماه چون ویتامین دیش پایین بود

سوال های مرتبط