خانوماشیرخشک نان یاسوپرامیل؟ازنظروزن دهی؟

۳ پاسخ

دکتر بهم گفت سوپرامیل تپلی میکنه بچه رو چون میخواستم شیرشو عوض کنم

چندکیلوئه پسرت؟؟؟؟؟

من نان میدادم ب دخترم خوب بود وزن دهیش ولی دوستداشتم بیشتر باشه
ب دکترش گفتم گف سوپرامیل بده وزن دهیش بیشتر از نانه

سوال های مرتبط

مامان محمد مصطفی 💙🧸 مامان محمد مصطفی 💙🧸 ۱۵ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین 🍫❤️ مامان ماهلین 🍫❤️ ۱ سالگی
مامان ائلمان ولنا مامان ائلمان ولنا ۱۲ ماهگی