وزن دهی نان دو چطوره ؟؟؟

۳ پاسخ

بستگی داره ب بچت بسازه یان چون خیلی شیره سنگینی هستش.ولی یکی از اقوام ماب بچش میده خیییلی تپلیه

منم تا چهار ماهگی نان میدادم بالا میاورد عوض کردم آپتامیل میدم ولی انگاری وزن دهی نداره

بستگی داره ب بچه بیوفته و بخوره
البته دختر من خوب میخورد اما ت دو ماه ۲۰۰گرم اضافه کرد عوض کردم الان سوپرامیل میدم یک ماه اما هنو وزن نکردم

سوال های مرتبط

مامان ائلمان ولنا مامان ائلمان ولنا ۱۲ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان آرتین🩵 مامان آرتین🩵 ۱۱ ماهگی
مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان فندوق👼🫀 مامان فندوق👼🫀 هفته بیستم بارداری
مامان دنیز و دایار مامان دنیز و دایار ۱ سالگی