بستگی داره ب بچت بسازه یان چون خیلی شیره سنگینی هستش.ولی یکی از اقوام ماب بچش میده خیییلی تپلیه
منم تا چهار ماهگی نان میدادم بالا میاورد عوض کردم آپتامیل میدم ولی انگاری وزن دهی نداره
بستگی داره ب بچه بیوفته و بخوره
البته دختر من خوب میخورد اما ت دو ماه ۲۰۰گرم اضافه کرد عوض کردم الان سوپرامیل میدم یک ماه اما هنو وزن نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.