۹ پاسخ

بعضی از بیمارستان ها شیرخشک اون روزای اول میدن بچه زردی نگیره

اپتامیل میدادم ب پسر بزرگم خوب بود نان هم زود بچه رو تپل میکنه

تو بیمارستان که نمیرارن پلی سر اولی کلن شیر خودم و دادم سر این نمیخام اونجوری کنم اول کمکی میدم بعد یکم جون گرفت ایشالا ک بتونم ندم کلن شیرمو🙂

اپتامیل میخرم محض احتیاط

یا نان بگیر یا ببلاک ///// اپتامیل خیلی کمیابه اذیت میشی

اپتامیل نان ببلاک گیگوز در یه سطحن

نخرین بهتره بیمارستان یا دکتر خودش میگ بهتون اگ نیاز باشع

ن شیر خشک نمیدم نخریدم

آپتامیل میگیرم

سوال های مرتبط

مامان لیدیا مامان لیدیا ۱۰ ماهگی
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد