من انشالله تا جایی ک بتونم شیر خودمو بهشون میدم هرجا کم بیارم شیر خشک میدم کمکی البته
اخه فکرشو میکنم اینو شیر بدی بزاری زمبن اون یکی رو برداری دوباره اون یکی فک کنم بشم چوب کبریت 😂😂
یکی دوماه اول شیر خودم اگه داشته باشم چون خوب وزن میده به بچه بعدش شیر خشک
ب جفتشون اگر بشه شیر خودم و شیر خشک رو کمکی میدم
بهترین راه اینه به یکیشون شیر خشک بدی یکیش شیر خودت یا دوتا رو شیر خشک
من که یک ماه اول شیر خودمو میدم و شیرخشک بعد دیگه کلا شیرخشک بهشون میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.