۶ پاسخ

ولی حتما باید از اول بهش بدی شیر خشکو وگرنه دیگه نمیگیره

به نظر خودم مهمترین کار اینه که اول که بچه گشنشه شیر خودتو بدی بعد یکم شیر حشکم بدی که به مزش عادت کنه تا ۳ ماه اینطورا اینجوری باشه بعد کم کم شیر خشک بیشترش کنید چون اینجوری به سینه مادر وابستگی عاطفی هم پیدا میکنن دیگه هرچیم شیشه بدی باز سینه رو ول نمیکنن

اگه سوراخ شیشه شیر بزرگ باشه قطعا دیگه شیر مادر را نمیخوره

والاماهرکیودیدیم شیشه شیرگرفته دیگه سینه مادرونگرفته
نمیدونم چجوری بعضیاکمکی میدن

والا م خودم بچه بودم شیرمامانمومیخوردم ی ماهه بودم مث اینکه تاشیرخشک خوردم دگ سینه مامانمونگرفتم الانونمیدونم چطوریه 😂

سوال منم هست

سوال های مرتبط