اونوقت سینه اتو ممکنه نگیره میتونی کلا بدوشی همیشه با شیشه بدی
بچه منم تا دوماه سینه من و میگرفت بعد که مزه شیشه رفت زیر دندونش دیگه سینم رو نگرفت. بعد دیگه کار من شده بود داروخونه ها بگردم تا شیر خشک پیدا کنم . گفتم دیگه سر این اصلا شیشه بهش نمیدم و شیشه هم کلا نخریدم. شیر خشکم اگه بخوام بدم از دکتر پرسیدم گفت یا با قطره چکون بده یا سرنگ
دوست من به بچههاش تو طول روز خودش شیر میداد شبها یا تایمی که بیرون بود شیرخشک میداد اصلا بچههاش از سینه زده نشدن کامل ۲سال شیر مادر خوردن
منم میخوام همین کارو کنم ایشالله دختری همکاری کنه
عزیزم من برا دخترم سینه خودم میدادم بعدم دو وعده شیر خشک میدادم با شیشه شیر، فقط باید بیشتر سینه تو بدی که ول نکنه، اگه این روش انجام دادی اوکیه هردو میگیره
من شنیدم این کارو باید زمانی کرد که بچه کاملا سینه رو گرفته باشه و عادت کرده باشه و
وگرنه فککنم شیشه شیر براشون راحت تره دیگ سینه نمیگیرن اونجوری
کلا شیرتو بدوش بریز تو شیشه که شیر خشکم تو شیشه بدی ،من شیر دوش برقی خریدم انشاالله کلا سینه نمیدم فقط شیشه
پسر اول من تا دو سالگی هم از سینه میخورد هم شیر خشک 😅
از دوسالگی تا الان هم تقریبا روزی یه بطری شیر میخوره
شیر خشکو ک قبول میکنه،امکان داره ب مرور سینتو نگیره،اتفاقی ک برای من افتاد،سر پسر دومم خیلی شیر داشتم ولی بخاطر شرایط ک ی موقع بیرون سا جایی برم اومدم بهش شیشه هم بدم ک عادت داشته باشه،با این ک خیلی کم میدادم ولی وقتی یکم عقلش دراومد دیگه سینه نگرفت،من موندم و ی عالمه شیر حیف شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.