معمولا از سینه اول اب میاد بعد چربی میاد بعد قنددد پس بااااااید بیست دقیقه مدام از یه سینه شیر بدی بعد بری سینه بعدی
مامانایی که پنج دقه از یه سینه شیر میدن
پنج دقع از سینه بعدی شیر میدن
بچه فقط اب خورده و چون سیر نشده گریع میکنه و مادر میگه شیرم خوب نیس
اینجوری میشه بچه شیر خشکی میشه
شما پنج ماه اول شیر خودتو بده
بعدش کمکی میدی عزیزم
دوتاش و که با هم نمیخوره
فقط یکیش و میگیره
چرا فکر میکنی دو سال شیر دادن هلاک میشی ؟
صد در صد شیشه بخوره بعد یه مدت سینه رو پس میزنه
با قطره چکان چند روز اول شیر خشک بده تا شیرت راه بیوفته
مشکل منم هست😭😭😭
اشتباه منو نکن بچه ای که از ماهای اول شیشه بخوره یکم بعد دیگه سینه رو نمیگیره شیرخودتو بده دو سه ماه که گذشت دیدی شیرت کم اگه و نمیرسه کمکی ام بده
بستگی به خود بچه داره
بعضیا جفتشو میخورن
بعضیا سینه رو پس میزنن
بعضیا هم شیشه رو پس میزنن
من که دخترم اولش هم شیشه میخورد هم سینه خودم اما من خودم شیرم خشک شد خود به خود و دیگه کلا شد شیر خشکی
قطعا شیشه بخوره سینه نمیگیره چون شیشه راحتره
منم خیلی دوست دارم اینسری ب جوجه دوممون هم شیر خشک بدم ب عنوان کمکی و هم شیر خودمو ولی نمیدونم قبول میکنه یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.