بچه ها میشه شیر مادر و شیر خشک با هم داد

۱۱ پاسخ

بله من به پسرم هر دو رو میدادم.

تقریبا بیشترشون سینه رو ول میکنن چون شیر خشک راحت تره مزش بیشتره
من تو اطرافیانم خیلیا اینکارا کردم و بچه بلا استثنا شیر خشکی شد

بله میشه من و خواهرام و چندتا دیگه تو فامیل دادیم فقط ابن که اول باید شیر از سینه خودت بدی اگه سیر نشد شیر خشک بده. سوراخ شیشه اش هم بزرگ نباشه که راحت باشه خوردنش براش. شیر تو سینه ات هم باید روون باشه و سینه ات نرم باشه روزای اول مخصوصا. چون بچه هنوز جون نداره درست مک بزنه ممکنه شیشه رو ترجیح بده.

شیر مادر بهتره

بله میشه دوگانه کار خانه😂

من خواهرم شیر خشک داد دیگه دخترش شیر خودشو قبول نکرد اصلا ولی بقیه رو خیلی دیدم میگن شیر خشک رو کمکی به بچه میدیم

آره عزیزم فقط شیشه شیرت حتما سر سینش شبیه سینه مادر باشه

ولی از فامیلمام اندک ها ولی دیدم اینکارو کردن

نه باید چون میگن شیر خشک نسبت به شیر مادر خیلی شیرین تره و سنگین تره نوزاد اونو ترجیح میده

اگر شیرخشک به دهنش مزه نکنه آره میتونی بدی. ولی اگر خوشش بیاد دیگه سینه رو نمیگیره

بله میشه

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها❤️ مامان محمد طاها❤️ ۷ ماهگی
سلام مامان ها میخام تجربتون و درمورد شیر مادر و شیر خشک بدونم و تجربه خودمم بنویسم ..
من هم تجربه شیر مادر داشتم هم خشک پسرم و تو ۱۵ سالگی دنیا اوردم و شیر خودم و بهش دادم واقعان پسرم از نظر حرف زدن و هوش بالاست و در سن ۲۶ دخترم و اوردم دنیا دخترم و ۴ ماه شیر خودم همراه شیر خشک دادم بعدش کلان شیرم و قطع کردم و عادتش دادم شیر خشک واقعان بعد یه مدت پشیمون شدم حس کردم به دخترم دارم ظلم میکنم اون حقش و ازش گرفتم حقش شیر مادر بود نه شیرخشک و نتیجه اش این بود دخترم دیر زبون باز کرد تند تند مریض میشد و من مدام عذاب وجدان داشتم بعضی وقتی از بوی شیرخشک حالم بهم میخورد و میگفتم این شیر یک ظلم به بچه ...من فقط میخام به مامانها بگم لطفان شیر خشک به بچه هاتون ندیدن باور کنید شیر خودتون بهترین ...اره ادم راحت با شیر خشک اما واقعان شیر مادر که از وجود مادر خیلی برای بچه مفید...شما هم اگه تجربه ای دارید بنویسید برای مادرهای اولی یا بقبه که تصمیم میخان بگیرن بعد از زایمان چه شیری به بچه هاشون بدن