بله من به پسرم هر دو رو میدادم.
تقریبا بیشترشون سینه رو ول میکنن چون شیر خشک راحت تره مزش بیشتره
من تو اطرافیانم خیلیا اینکارا کردم و بچه بلا استثنا شیر خشکی شد
بله میشه من و خواهرام و چندتا دیگه تو فامیل دادیم فقط ابن که اول باید شیر از سینه خودت بدی اگه سیر نشد شیر خشک بده. سوراخ شیشه اش هم بزرگ نباشه که راحت باشه خوردنش براش. شیر تو سینه ات هم باید روون باشه و سینه ات نرم باشه روزای اول مخصوصا. چون بچه هنوز جون نداره درست مک بزنه ممکنه شیشه رو ترجیح بده.
شیر مادر بهتره
بله میشه دوگانه کار خانه😂
من خواهرم شیر خشک داد دیگه دخترش شیر خودشو قبول نکرد اصلا ولی بقیه رو خیلی دیدم میگن شیر خشک رو کمکی به بچه میدیم
آره عزیزم فقط شیشه شیرت حتما سر سینش شبیه سینه مادر باشه
ولی از فامیلمام اندک ها ولی دیدم اینکارو کردن
نه باید چون میگن شیر خشک نسبت به شیر مادر خیلی شیرین تره و سنگین تره نوزاد اونو ترجیح میده
اگر شیرخشک به دهنش مزه نکنه آره میتونی بدی. ولی اگر خوشش بیاد دیگه سینه رو نمیگیره
بله میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.