۱۷ پاسخ

من از اول شیرخشک دادم

من دوقلوهام شیر مادری بودن از اول نوبتی شیر شون دادم
کمکی باید داشته باشی منظورم واسه نگهداری بچه ها واسه کار خونه
اتفاقا بخوای میتونی خودت شیر بدی فقط باید صبور باشی و با حوصله
من دوقلوهام شیشه و پستونک نگرفتن

من انقدر شیر داشتم از ۶ ماهگی شیر سینه هام میرفت.میگفتم دوتاشونم شیر میدم.نارس دنیا اومدن دکتر گفت باید شیرخشک pdfبدی بعد فکشون ضعیف بود سینمم نوک نداشت نتونستن بخورن.تا دوماه دوشیدم ریختم تو شیشه روزی ۳ ۴ بار دادم بعد دوماه لب به شیر خودم نزدن و مزه اشو دوس نداشتن فقط شیر خشک میخواستن
انقدر دارو مصرف کردم تا شیر سینه هام خشک بشه همینجور شیرم میرفت.اخرشم سینه هام پر کیست شد.کیست های شیری

خخخ واقعا فکر کردی میتونی به دوتاشونم شیر بدی ب یکیشم بدی شاهکار کردی عزیزم چ جسمی چ روحی

سلام من هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک اگه شیر خودتو بدی ی جاهایی ب درد میخوره چون شیر خشک هم دردسر خودشو داره از اول به دوتا عاددت بده شون

ببین شرایط هر کس متفاوته بعضیا کمک دارن از اول تا آخر بعضیا هم ندارن وقتی کمک نداشته باشی شرایط سخت میشه نمیخوام بترسونمت ولی در شرایطی میتونی شیر خودتو فقط بدی که اونم کمک ۲۴ ساعته داشته باشی ینی وظیفه تو فقط شیر دادن باشه بقیه کارا رو کس دیگه انجام بده من خودم تنهام حتی همسرمم روزا سر کاره شبا هم اینقد خسته س خیلی وقتا نمیتونه کمک کنه منم دوس داشتم شیر خودمو تا جایی که میرسونم بدم تا ۲۲ روزگی کامل شیر خودمو میخوردن شیرمم زیاد بود ولی متاسفانه آبله مرغان گرفتم قرنطینه شدم مجبور شدیم شیر خشک بدیم بعد ده روز بازم شیر داشتم ولی بچه ها شیشه رو عادت کرده بودن منم تقریبا دو هفته تلاش کردم حداقل شبا بخورم ولی بازم فایده نداشت کلن جدا از اینا تو فقط سعی کن حداقل دو ماه بهشون بدی چون دیگه کم میشه سیرشون نمیکنه بعدش میتونی روزا شیشه بدی شبا شیر خودت زیادم حساس نشو من سر این قضایا افسردگی گرفتم شیرم تا سر زانو هام می ریخت ولی بچه ها شیشه میخوردن ینی خیلی حالم بد بود میگفتم حداقل زود خشک بشه من کم عذاب بکشم

من تا چهار ماه شیر خودمو بهشون دادم
اینکه شیرم خیلی کم بود هم اینکه بدنم توانشو نداشت خودم مریض شدم کارم به بیمارستان هم کشید

هر سوالی داشتی در خدمتم
اصلا نگران نباش فقط سعی کن صبر و حوصله تو زیاد کنی
خونه شلوغ شد بیخیال باش
این روزا تموم میشه
سعی کن سرخ کن بدون روغن بگیری و پلوپز خیلی خیلی خوبه
پلوپز راحت برنج تو میریزی و میری سراغ بچه ها

واقعا نمیشه به دو تاش فقط شیر خودتو بدی آدم ضعف میکنه من هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک چون استراحت ندارم و بچه داری سخته شیر کم میشه خب نمیشه رسوند گشنه میموندن

اینارو میگین تن و بدنم میلرزه🥲

واقعا دوقلویی خییییییلی سخته
من دیگه یکساله الان کمی ارامش واستراحت دارم
واسه کسی خوبه یه کمکی 24ساعت پیشش باشه
نه مثل من تنها

من که خیلی دوست دارم بتونم به جفتشون شیر خودمو بدم انشالله که بشه

من روزای اول شیر خودمو میدادم یکی یکی بعد که استراحت نداشتم و حرص و‌جوش تو زندگیم زیاد شیرم کم شد اما پسرم تا هشت ماه هی روزی یکی دو بار میخورد

منکه فقط شیرخشک دادم
فقط 8 روز شیرخودم دادم نرسیدم اصلا
فکر اینکه بتونی شیرخودت بدی اصلا نکن سخته نمیشه

تا چند وقت بیشتر نمیتونی شیر خودتو بدی چون هم سیر نمیشن هم خیلی سخته

عزیزم وقتی ب دنیا اومدن یکی شیر میدی یکی شیرخشک وقتی که همزمان گرسنه باشن ولی یه بار شیرخودت یه بار شیرخشک

واقعا فکر اینو کردی ب دوتا یچه شیر بدی چ یللیی سر بدنتو و دندونت میاد و موهات میاد مجبوری مگه

سوال های مرتبط

مامان قند عسل💙 مامان قند عسل💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌ونهم بارداری