۶ پاسخ

۶ ماهگی مگه اینکه رفلاکس و وزن پایین باشه

نوزادای رفلاکسی زودتر به غذا میفتن

پنج ماه یا شش

میگن بهتره اولای ۵ شروع کنی هفته اول فرنی. هفته دوم حریره بادام هفته سوم سوپ

اخرای ۶

۵ ۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان ورزشکار سوگند🩷 مامان ورزشکار سوگند🩷 ۸ ماهگی