۳ پاسخ

عزیزم تب نداره با اینکه واکنس زده خیلی خوبه

۳۷ که تب نیست یکم لباسشو کم کن و پاشویه اش کن

لباسشو کم کن استا بده

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱ سالگی
مامان سارا سادات مامان سارا سادات ۱۶ ماهگی