۴ پاسخ

منم سر بچه اولم انسولین میزدم اولش 115 بود انسولین که میزدم زیاد تفاوتی نمی‌کرد ولی رعایت 100 درصد میکردم شیرینی هیچی نخوردم بچمم الان مشکلی نداره شکر خدا من فکر میکنم کنترل میکنه هیچ وقت قندم گ میاورد پایین نهایت میومد 98 ولی با رعایت، حالا بازم به دکترت بگو

طبق نظر دکتر باید دوز مصرفی بیشتر کنید

دارچین بیشتر مصرف کن

چند بود انسولینو قبل ازخواب زدی ؟؟

سوال های مرتبط