۳ پاسخ

من تازه اولی رو خوردم

برا من تا ۱۲ ظهر طول کشید تو ماشین میخابیدم هر یه ساعت میرفتم بالا ازمایش میدادم یادش بخیر انگار دیروز بود

وای اره یه تاش دادم من

سوال های مرتبط

مامان فراز مامان فراز ۱۰ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۱۰ ماهگی
مامان حیدر مامان حیدر هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣مهیار🌙 مامان 🐣مهیار🌙 ۲ ماهگی