۵ پاسخ

بنظرم ی آزمایش بتا اگ باز نشدی احتمال داره تنبلی تخمدان داشته باشی البته خدا نکنه ایشلا باردار باشی چون اکثرا بیبی چکا خطا دارن

من ۱۹روز تاخیر دارم

منم۵روز تاخیر دارم همیشه مرتب بودم نمیدونم چراا

تغییرات هورمونی

واسه من 19روزه

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری