علایم حساسیت به پروتیین گاوی و رفلاکس یکیه ؟

۱ پاسخ

نه رفلاکس بالا میاره بچه

اون حساسیت مثلا تو مدفوعش خون هس بدنش جوش اینا میزنه

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی