خانما .علائم حساسیت به پروتئین گاوی چیه؟

۲ پاسخ

کره خیلی بده خیلی پشیمونم

کنار لبش یه جوش مانند کوچولو قرمز زده دیشب .اینم علائم حساسیته؟ حدودا چهار روز ایناست به غذاهاش کره پاستوریزه میزنم یه کوچولو به خاطر یبوستش.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی