من روز۱۲ iuiو روز۱۳آزادسازیم بنظرتون بیبی چک بزنم درست نشون میده؟؟

۵ پاسخ

بخشید شما ای یو ای تعین جنسیت داشتی

مبارک باشه عزیزم چندتا فولیکول داشتی؟

اگه بیبی هم نشون نده، بتا نشون میده

ببین من روز ۱۴ ای یو ای هم بی بی زدم منفی شد رفتم بتا دادم مثبت بود امروزم میتونی بری بتا بدی نشون میده

ن نزن من زدم درست خط ننداخت بدتر رفت تو مخم بمون روز چهارده بزن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
شکوفه‌ی مادر شکوفه‌ی مادر قصد بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان هاله مامان هاله هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته هفدهم بارداری