کیا اب دور جنین شون زیاد بوده اومد پایین؟

۷ پاسخ

عزیزم‌شما اب دور جنین زیاد بود چیکار کردین؟؟برای منم بالا هست نگرانم

من ۲۱.۳ بودم‌ ۲۲دی
۲۸دی ک رفتم ینی دیروز ، شده بود ۱۶

من ۲۰ بود رژیم قند دادم شیرینی مصنوعی نخوردم اومد ۱۸

چند بود

عارع مال من دو هفته بعدش اومد پایین قندو خیلی خیلی کم کردم

زن داداش من تو 26هفتگیش گفته بود آب دورجنین زیاده و بعد ماه بعدی که رفت سنو گفت نرمال هست

واسه من زیاد بود.ازمایش قند تکرار کرد خداروشکر قندم خوب بود.یکی از علت های اصلیش قند هست.شیرینیجات کنترل کردم و مایعات کمتر خوردم دو هفته ای اومد پایین

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری