اونایی که آب دور جنین شون زیاد بود دکتر چی گفته بهشون

۱ پاسخ

مال من ۲۰ بود
برام ازمایش قند نوشت گفت شاید قند داری
ازمایش دادم قند نداشتم
گفت قندیجات و شیرینی نخور و مراعات کن

سوال های مرتبط