اصلا تکون بچه رو احساس نمیکنم، می‌ترسم 😔😔

۶ پاسخ

احتمالا خوابه نگران نباش منم سمت شب بیشتر حرکاتشون میفهمم

به پهلو بخواب یه چیز شیرین هم بخور‌حس میکنی مثل حباب ترکیدن یا لیز خوردن ماهی هست

عزیزم تو هفته شما تکون های بچه مهم نیست خیلیا بخاطر جفت یا شرایط بدنی حس نمیکنن نگران کننده نیست

زوده تا ۲۸ هفته وقت داری

منم سه روز پیش یه کوچولو برای اولین بار حس کردم دیگه سه روزه نفهمیدم و میگم نکنه چیزی شده😅

وقت داری گلم

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی