پوشک بعد از سایز ۴ باید چهارپلاس بگیریم یا پنج؟

۶ پاسخ

اگه مای بیبی هست پلاس، بقیه مارک ها پلاس ندارن

اگر مای بیبی هست پلاس داره
بقیه مارکها پلاس نداره

پلاس.

من شورتی۵گرفتم مای بی بی

بستگی به سایز داره من شورتی میبندم

چهارپلاس

سوال های مرتبط

مامان طلا خانم مامان طلا خانم ۱۳ ماهگی