سلام بچه و کی باید از پوشک بگیریم ؟؟

۵ پاسخ

وقتی ۳سالش شد
قبلش بگیری بچه اذیت میشه و بعدا عوارض هاشو میبینی

با این گرونی همین الانم دیر شده خودم به شخصه دارم کم کم یادشون میدم خدا کنه فقط زود یاد بگیرن

هر موقع بتونه جیششو بگه وگرنه وقت تلف کردنه خواهر

با این وضعیت اقتصادی و گذونی باید بریم برای زیر یکسال
والاااا

خواهر شوهر من سه سال و دوماهگی بچشو از پوشک گرفتن

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان طلا خانم مامان طلا خانم ۱۳ ماهگی