بستگی به بچه داره
من دختر اولم رو دوسالو هشت ماهش بود
چندجایی شنیدم میگفتن زمانی که بتونه منظورشو برسونه
پسرم یک سال و ده ماهش بود گرفتم بستگی به بچه داره پسرم قبل اینکه از پوشک بگیرمش جیش که میکرد همون لحظه میگفت و گریه میکرد پوشک رو در بیاره خیلی راحت از جیش گرفته شد
معمولا تا دو و نیم سه سالگی طول میکشه البته با اموزش شاید زودترم بشه اما خیلیم زود بگیری باعث شب ادراری میشه
هروقت تمایل نشون داد عزیزم، بچه با بچه فرق داره، نمیشه سن دقیق تعیین کرد براش
من پسرم بکسال ده ماهش بود راحت گرفتم
وقتی که خوب راه بره
حدود دو سال به بعد
من اگ همکاری کنه دوس دارم ۱سال و نیم اینا بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.