اینم ناهار دخترم عدس پلو با ماست

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش ناهاردختر منم ماش پلو با ماست

نوش جونش.
عزیزم عدس پلو رو با ماست نده به بچه ،
لبنیات کلا آهن رو دفع میکنن .
عدس آهن داره وقتی با ماست میدی
ماست آهن رو دفع میکنه جذب نمیشه.

میتونه بجوه مگه؟

عزیزم دندون داره میتونه بخوره

ماست میشه بدی

ماستش چه مارکیه عزیزم
منم پس میتونم بدم دخترم نزدیک ۸ماهشه

عدس نفخش رو میگیرید؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا💕 مامان لیانا💕 ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی