سلام مامانا اکو قلب جنین چجوریه؟

۸ پاسخ

مثل سونو ولی خیلی طولانی تر و خسته کننده تر من دو سه بار رفتم ولی خیلی واجبه

من با آنومالی رفتم خیلیم طول نکشید خوب بود خداروشکر

دقیقا مثل سونوگرافی شکمی زودم تموم میشه

مثل سونو میمونه دیگه
تمام قلب بچه بررسی میشه
من رفتم
خیلی خوب بود
حتما برید
من اول میگفتم نرم چرت و پرته
بعد که رفتم دیدم واقعا خیلی خوبه

مثل سونو زودم تموم میشه

سونو گرافی

مث سونو

مث سونو گرافی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی
مامان NRnr مامان NRnr هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نور چشم مامان نور چشم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وپنجم بارداری