خانما بچم یکسره بدنش داغ میشه تبش میشه ۳۷

۴ پاسخ

۳۷ تب نیس
داغیشم حتما دمای طبیعی بدنشه

به خاطر دندونه احتمالا اگه رفت بالاتر ببرش دکتر

پاشویه کن
قطره استامینوفن بده اگه پایین نیومد ببر دکتر تب بالا خطرناکه

37 تب نیس شاید طبع بدنش گرمه کلا یا بخاطر دندون داغه

سوال های مرتبط