۹ پاسخ

عزیزم تو این قالبا اگه کاغذ نندازی راحت کیک جدا میشه از کیک؟؟

😍😍😍😍

ار عسل نداشتم چی بریزم

عزیزم من تو کیک یزدی مشکل دارم میشه رسپیشو بزاری

نوش جونتون

طرز تهیه شم بگو عزیزم

عزیزم دستور پختشو میدی

من از خود یزد حاج خلیفه شعبه اصلی کیک یزدی خریدم خیلی خشک بود گلو گیر بود ولی توی شهر ما درست میکنن سهد داره خوشمزه تره نمیدونم چرا من عاشق کیک یزدی ام ولی رفتم یزد اصلا خوشم نیومد خوشبحالت داری درست میکنی کاش همسایه بودیم

👌👌👌🍪

سوال های مرتبط

مامان RadMehr👩🏼‍🍼 مامان RadMehr👩🏼‍🍼 ۱۷ ماهگی
مامان آروین و آراد مامان آروین و آراد ۱ سالگی
مامان ❤️ آیهان مامان ❤️ آیهان ۱ سالگی
مامان معجزه خدا🧿 مامان معجزه خدا🧿 ۱ سالگی
مامان نفس مامان💖 مامان نفس مامان💖 ۱ سالگی