دوماه اخر فک کنم میشه ولی من بخاطر اینکه مجبوری طلق باز بخوابی نمیرم
من کلا ناخون و مژه نرفتم دیگه تا فهمیدم حامله ام، البته ۳ ماه ویار شدید و استفراغ و زیر سرم رفتن هم دلیلش بود 😂🥴 می خوام برای عید برم دیگه ۲ ماه آخر هم هست ضرری نداره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.