نمیدونم چرا جرات بیبی چک زدن ندارم🥺🥺

تصویر
۱۰ پاسخ

ان شاءالله مثبته بزن بی بی چک

منم ٧ روز تاخيرم نزدم چون اينقد تاخير داشتم و منفي بوده سر شدم همينحوري منتظرم پريود شم😂😂

انشالله بارداری

زدی؟🥺

من ک پنج روز تاخیر داشتم امروز با کلی ذوق زدم منفی شد 🥺🥺

اگه پریودی هات دقیقه بزن

چه صبری داری واقعا

بزن بابا من یه روز تاخیر داشتم مثبت شد

تاحاالا اصلا نزدی

وا بزن دیگه من ۵ رور تاخیر داشتم حامله بودم

سوال های مرتبط

مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
نرمین🫧🎀🩷🌸🫧 نرمین🫧🎀🩷🌸🫧 قصد بارداری
مامان دلخوشیش مامان دلخوشیش ۴ ماهگی
راحیل راحیل قصد بارداری
مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 مامان ﭙﺴﺮﻴ🩵👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان میرقند مامان میرقند قصد بارداری