بیسکوییت مادر توشیرخشک بدم بچم تپل میشه؟؟

۵ پاسخ

تپل شدن به چه ارزشی؟ بیسکوییت اخه خاصیت دارع؟

خیلی زوده من تا ۳ سالگی خوراکی آماده بیرونی نمی‌دادم به بچم

بيسکوئيت مادر مواد نگه دارنده دارنده داره. نده به بچه کوچیکت. لاقل بزار حدود یکسالگی بشه ، بچه خواست بيسکوئيت بخوره ، مادر بده

نه اصلا زوده هنوز بیسکویت اصلا ارزش غذایی نداره بجای اون سیب‌زمینی تخم‌مرغ سوپ مقوی توش گوشت و آب قلم اینا بریز فرنی و حریر بادام بده

بیسکوییت مادر هیچ ارزش غذایی نداره عزیزم فقط قنده

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی