بیسکوییت مادر میشه به بچه هام بدم هفته بعد ۶ماهشون میشه

۶ پاسخ

به جای بیشکوییت مادر سرلاک بده ارزش فذایی داره

دکتر پسر من از ۶ ماهگی گفت بده اصلا ایرادی ندارل

ندی بهتره چون شکر داره

میتونی بدی ولی هیچ پروتئین و مواد مغذی مفیدی نداره

نه عزیزم قند داره

ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان آرکان😊💖 مامان آرکان😊💖 ۱ سالگی